Subuxone předpis
Khoothrappali
Zdravím, na střední jsem bral extáze a pervitin časem i pervitin jehlou,i kouření za čas se začali logicky kazit zuby a měl jsem problém se zády začal jsem užívat tramal,oxycodone abych na bolest těch zubů a zad beru i nitrozilně opiaty ampule atd zkráceně jsem závisí dost na opiatech užívám každý den,subuxone jsem taky měl a o proti ostatním opiatum mě přijde lepší vydrží dýl v těle zkrátka jde pak omezit ostatní opiaty,tak se ptám kam musím zajít aby mě předepsali subuxone nebo substituční léčba a tak jsem závislí a to shánět ty léky je někdy šílený takže mít v tom nějaký režim a brát jen subuxone by bylo fajn na klasické léčení nechci ani nemám čas už jsem dřív byl 3 roky zpátky takže bych potřeboval nějaké informace jak je to vlastně s tímhle

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Khoothrappali.
Je skvělé, že jste se rozhodl pro legální a bezpečnější formu užívání opiátů. Substituční léčbu Suboxone nabízejí buď přímo substituční centra nebo medikaci může předepisovat psychiatr či praktický lékař, který má povolení předepisovat opiátové recepty. Bývá to však složité. Tito lékaři v převážné většině případů buď nemají specializaci na léčbu závislosti  a ani s její léčbou zkušenost, nebo nechtějí pracovat s uživateli drog.
Nevím, odkud jste, abych Vám dala kontakt na blízké substituční zařízení, ale zde je odkaz na zařízení poskytující substituční léčbu po celé republice:  https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=12&r=#result
Každý z programů má trochu jiné podmínky k nástupu i průběh léčby. Ve většině programů je veden pořadník pro zájemce o substituční léčbu a délka možného přijetí je také odlišná. Je potřeba trochu trpělivosti a oslovit jednotlivé programy zvlášť.
Držím Vám palce.
HS