Dotaz
V
Dobrý den jak to mám řešit jsem ve 4 měsíců těhotenství a jsem závislá na opiu poradit mi prosím nějaký kontakt na odbornou pomoc? Děkuju.

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím V.
Moc ráda Vám poradím kontakt na odbornou pomoc. Pokud jste z Prahy, tak mohu odkázat na odborné centrum spadající pod SANANIM, které je určeno pro rodiče uživatele, těhotné ženy užívající drogy. Kontaktní osobou je PhDr.Ilona Preslová. Všechny kontakty a další informace najdete zde - http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
.
Nemusíte se ničeho obávat. Tato služba je anonymní a bezplatná.
Pokud byste potřebovala kontakt na zařízení mimo Prahu napište okres nebo město, kde máte bydliště a můžeme Vám dát odkaz tam.
Určitě pomoc neodkládejte a buďte k sobě i dítěti zodpovědná. Držím Vám palce.
HS