Dealer v rodině?
Elis
Dobrý den, v mojí rodině máme podezření ze bratr je dealer. Už delší dobu hulí trávu ale to se prehlizelo protože je to jen tráva. Nyní začali chodit domu dluhy 160k a tak...
Nic nechce říct vše mlží. Nechová se jako člověk co bere drogy a každý večer odjíždí z domu. Mohl byste mi prosím pomoct co dělat? Na koho se obrátit nebo jak se vlastně má postupovat. Bojím se že takto brzy zničí celou rodinu. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Elis, dobrý den,
chápu, že je to pro Vás šokující informace a máte o bratra, dopad na rodinu, obavy, to je pochopitelné.
Níže v odkazech doporučuji pročíst základní informace:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://poradnaprorodice.cz/9-rad-rodicum.html
Prostudujte odkazy, pokud Vás něco napadne, budete se potřebovat doptat, doplnit, tak klidně ještě napište. Lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu.
Nebo se můžete přímo obrátit na naši Poradnu pro rodiče a rodinné přílušníky na Praze 1 (pokud máte Prahu v dosahu) a v osobním kontaktu více a konkrétněji zkonzultovat vše, co je aktuálně třeba. Poskytujeme bezplatné služby, jen je třeba se do poradny předem telefonicky objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Mějte se zatím hezky, kdyby bylo třeba, ozvěte se.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová