Jak si správně vybrat jehlu na aplikaci pervitinu
MiškaSamantha
Jak si mám správně zvolit tloušťku jehly na aplikaci pervitinu přes stříkačku aby se mi jehla nezlomila pod kůží nebo v žíle. Děkuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
MiškaSamantha, zdravím Vás,
díky za Váš dotaz. Je fajn, že myslíte na bezpečnost. Výběr jehel vždy závisí na stavu žilního systému, místa aplikace i celkovém zdravotním stavu. Ani tak nelze zaručit, že se Vám jehla nikdy nezlomí. Ideální je se injekční aplikaci úplně vyvarovat a zvolit nějakou bezpečnější alternativu. K injekční aplikaci se nejčastěji používají tzv. inzulínky.
S injekční aplikací a bezpečností také souvisí další okolnosti, jako je správný postup aplikace, pomůcky aplikace, kvalita a složení drog a další.
Bylo by ideální zajít např. do kontaktního centra a tam s pracovníky vše v klidu probrat a poradit se, jakou jehlu k aplikaci vybrat.
V Ústí nad Labem můžete zajít např. sem:
DRUG-OUT Klub, z. s.
Kontaktní centrum
Velká Hradební 47/13, Ústí nad Labem, 400 01
Tel.: 475210626
www: http://www.drugout.cz
Doporučuji Vám prolistovat některá čísla časopisu Dekontaminace, kde se mnohé dozvíte.
Pro zajímavost Vám přikládám pár odkazů:
http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-iv-2016-vztahy/
http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-i-2019-pumpa-a-trubky/
http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-iii-2016-break-the-cycle/
http://new.edekontaminace.cz/dekontaminace-ii-2015-alternativni-aplikace/
Stačí takto?
Pokud budete potřebovat, neváhejte znovu napsat.
Buďte na sebe opatrná!
S pozdravem,
Nikol Spůrová