Metamfetamín a kašel
Šarkanko
Zdravím vás.
Mám otazku nedávno som si začal aplikovať metanfetamín vnutrozilne hneď po oplikacii drogy sa vždy rozkaslem no po chvíli prestanem chcem
Sa spýtať čím to je spôsobené?? Dá sa to nejak eliminovať? Nieje niečo vážené?
Ďakujem za odpoved

Odpověděl: Nikol Spůrová
Šarkanko, zdravím Vás,
děkujeme za dotaz i Vaši důvěru. Internetové poradenství má bohužel své limity. Nejen my, ale ani nikdo jiný Vám na dálku spolehlivě neřekne, co Vám kašel způsobuje. To může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří.
Píšete, že jste uživatel pervitinu a tyto obtíže se Vám objevují právě po jeho užití. Přál byste si komplikace eliminovat a nevíte jak. Asi Vás zklamu svou odpovědí, ale je naprosto jednoduchá. Stačí si dát vše dohromady a vyhnout se pervitinu, popřípadě doporučuji aplikovat bezpečnější cestou než tou nitrožilní (kapsle, kouření, sniff, ..). Injekční aplikace s sebou může přinášet řadu dalších somatických komplikací vč. infekčních onemocnění. Vaše potíže samozřejmě také nemusí souviset s užitím pervitinu. Bylo by vhodné se pokusit alespoň na nějaký čas pervitinu vyvarovat.
Pokud by potíže i nadále přetrvávaly, doporučuji se obrátit na Vašeho ošetřujícího lékaře a otevřeně s ním promluvit.
Stačí takto? Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
Buďte na sebe opatrný!
S pozdravem,
Nikol Spůrová