Vysazení Oxykodonu
TominoF11
Dobrý den,
Již rok jsem závislí na opiátech , konkrétně Oxykodonu . Zkoušel jsem vysadit , 2 týdny jsem bral Suboxone a sám si ho snižoval až jsem byl na 2mg denně. Bohužel suboxony došly , sehnal jsem si je na černém trhu.
Jelikož v centru podané ruce mi pan doktor nemohl nic předepsat , protože nemá smlouvu s mojí pojišťovnou.
Oxykodonu beru jak kdy, mám předepsáno od doktora 160mg denně , ale ty již neúčinkují. Někdy si dám jen 40mg denně , někdy celé platíčko takže 800mg denně , což jsou šílené dávky.
Aby mi léky vydrželi do dalsi kontroly , musím si sem tam koupit na černém trhu.
Zkoušel jsem sám vysadit a vydržel jsem 5 dní a zase nic hrozného to nebylo, jen tři dny jakoby viróza, hrozné chuti a celková slabost, bohužel chutě zvítězili a nastoupil jsem do nové práce , musel jsem si ho zase vzít.
Proč vám , ale píši. Chci s tím seknout, ale nevím kde v Brně hledat pomoc na ambulantní léčbu. Podané ruce , bohužel nemohu. Máte nějakou jinou alternativu ambulantního léčení v Brně ?
Budu moc rád za případné kontakty na ambulance , kde se přímo tímto zabývají.
Děkuji mnohokrát s pozdravem T.

Odpověděl: Markéta Kordová
Tomino, zdravím Vás,
v Brně jsou další možnosti, například zde:
Brno - Černovice, Denní sanatorium
Psychiatrická nemocnice Brno
Denní stacionář
Húskova 2, Brno, 618 32
Zobrazit na mapě
www: http://www.pnbrno.cz/
Brno - Černovice, Psychiatrická léčebna
Detoxifikace
Húskova 2, Brno, 618 32
Zobrazit na mapě
Tel.: 548 123 339
MUDr. Jiří Pokora
www: http://www.pnbrno.cz/
Brno, Adiktologická ambulance
Remedis, s. r. o.
Ambulantní program
Bratislavská 41, Brno, 602 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 720 071 462
Ambulance je určena dospělým uživatelům návykových látek (včetně alkoholu a tabáku) i patologickým hráčům. Cílem je i spolupráce s osobami blízkými a se sítí dalších specializovaných služeb (adiktologických, zdravotních i sociálních).
Bc. et Bc. David Věchet
www: http://www.remedis.cz/
Brno, AT ambulance při Psychiatrické klinice
Fakultní nemocnice Brno
AT ambulance
Jihlavská 20, Brno, 625 00
Zobrazit na mapě
Tel.: 532 232 094, 532 232 051
specializovaná ambulance pro nemocné se závislostí na alkoholu a pro nealkoholové toxikomanie, St 8:00-15:00 h
MUDr. Zuzana Hogenbuchová
www: http://psychiatrie.med.muni.cz/
Další možnosti (i třeba v jiných městech), naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci (zadat kraj, okres, město a druh služby).
Držíme palce!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová