Rada
Angel
Potrebuju někoho nebo něco co mi pomuze ale ne z povinnosti nebo z litosti ale protože mu na me záleží... ale většina me radši odepsala

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Angel,
moc díky za Váš dotaz. To, že jste se odhodlala napsat si o pomoc, může být dobrý odrazový můstek ke změně! Držte se dnešního odhodlání a zkuste se obrátit na odborné služby, ve kterých Vás vyslechnou a pomohou s hledáním cesty zpět k životu "normálního člověka", jak píšete.
Pokud tomu dobře rozumím, máte vedle sebe také osobu, která Vás podporuje a neotočila se k Vám zády. To je skvělé! Můžete jí poprosit o podporu? Například o doprovod do adiktologického zařízení? Pokud ano, zkuste to, chápu, že k tomu prvnímu kroku je potřeba velké odhodlání a pomoc někoho blízkého může dost pomoci.
V Brně se můžete obrátit například na terapeutické centrum Podaných rukou:
https://podaneruce.cz/centra-sluzby/terapeuticke-centrum-v-jihomoravskem-kraji/
Centrum sídlí zde:
Hilleho 5, Brno | +420 778 486 355 | terapie.jmk@podaneruce.cz
Držím Vám palce!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná