Heroin?
Honza
Dobrý den, mám na vás pár dotazů.
1. U heroinu před injekční aplikací mě zajímá pokud člověk neužije citron a neuvaří na lžíci a pošle to rovnou do žíly jen s vodou jaké následky mi hrozí.
2. Může se Heroin řezání i Perníkem?
3. Jsem občasný uživatel perníku a po včerejším nákupu a po injekční aplikací mám zato že to bude nejspíš Heroin co jsem tam poslal. Pokud ano tak bez citronu a zahřátí před aplikací. Co teď? Jak poznám co tam vlastně mám. Podle motoriky jsem spomaleny. Ne jak u Peří. Zřejmě záměna otázkou je jestli schvalně.
V puse mám slaně. Dík za odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Honzo, zdravím Vás,
chápu Vaše znepokojení, díky za důvěru. Pokusím se odpovědět na všechny otázky v pořadí, jak jste je zaslal.
1. Pokud se heroin, s výjimkou "bílého" syntetického, nenahřeje v kyselém prostředí, nerozpustí se, takže se nedá aplikovat "všechen", zároveň existuje riziko, že si člověk aplikuje hrudky nečistot, které mohou v organizmu natropit škody. I přes filtrování přes "vatičku" se stává, že taková "směs" ucpe jehlu.
2. Že by někdo "řezal" pervitin je nepravděpodobné, výrobci, ani dealerovi se taková investice krátkodobě nevyplatí a konzument nemusí být s účinky spokojen. Výjimkou je snad situace, kdy si chce dealer konzumenta "pojistit", aby nakupoval u něj tak, že "spustí" závislost na další látce, při souvislejším užívání i fyzickou, protože zákazník po nějakém čase přestane být naopak spokojený s konkurenčními "materiály" a jeho abstinenční příznaky nabudou závažnější rozměr.
3. Přikláním se spíš k názoru, že jste si pořídil velmi nekvalitní "pervitinoidní materiál", proto odlišné účinky, "slano" v ústech může být způsobeno dehydratací, nebo "nečištěným", či "nedosušeným "pervitinem", který často mívá nažloutlou, až na hnědlou barvu, kterou kromě dalších přísad, nebo "zbytků" z výroby, způsobuje především "solnice", čili HCL, kyselina chlorovodíková.
Máte možnost si koupit multitest z moči, v jehož spektru by měla jak detekce amfetaminů, tak opioidů. Pokud jste ale užil zmíněný "model" pouze jednorázově před časem delším, než 2 dny, nečekejte relevantní výsledek.
Ať už bylo příčinou Vaší nespokojenosti a znepokojení cokoli, doporučuji Vám si od zdroje, který jste využil, už žádné drogy neopatřovat, vyhnete se tak mnoha možným problémům a potížím. Zároveň, kdybyste pociťoval jakýkoli zdravotní diskomfort, vyhledat bez otálení lékařskou pomoc.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/opium.html
http://www.drogovaporadna.cz/opiaty/heroin.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/psychicka-onemocneni-a-drogy.html
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.