Kokain - trvání účinků
EreborYRN
Zdravím,
spousta článků uvádí, že účinky koksu je do 2h. Při jak velké dávce to je?
Vím, že tady není k čistý, ale připadá mi, že i přes malou dávku do 250mg mohou být důsledky i 6/9h (zvýšený tep).
A z této příčiny se mi nejspíš nedaří usnout (nekombinuji to s alkoholem). Nebo možná ze stresu, že potřebuji spát a nejde to.
Existují případně nějaké přírodní pomocníci na navození spánku?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
užívání stimulujících látek hold sebou nese to, že je organismus vybuzený a nejde spát. Není nic neobvyklého, že je kokain ředěný dalšími příměsi, často je smíchán s pervitinem, o to je pak účinek delší. Bohužel, u distribuovaných drog není nikdo jistota, co konzumující osoba vlastně ve výsledku užila, proto se to velmi špatně hodnotí.
Můžete zkusit bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně nebo si koupit Melatonin, což je spánkový hormon.
Co se týče detekce kokainu, tak v moči se drží přibližně 12-24hod, v krvi do 24hod.
Pokud by šlo i o pervitin, tam je doba delší, při občasném užití cca týden v moči (při intenzivní konzumaci cca tři týdny), z krvi cca 3 dny.
Stačí to takto?
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová