zvraceni krve/krvavycvh skvrn
eli
dobry den jsem uzivatelka pervitinu a uz delsi dobu ale posledni 4 mesice beru skoro furt a ztracim kontrolu nad tim a zacala jsem ho kourit obcas pres alobal a ted jsem jela asi 7 den v kuse snupanim a vcera jsem ho kourila a udelalo se mi zle od zaludku a byla jsem takova omamena pomala zmatena jako bych se vznasela no a pak jsem sla na zachod a zvracela jsem krev. pred tim jsem i jedla ale jidlo ven nevyslo ani voda pouze sliny a krev a ted me boli hned pod zebrama na leve strane a ma stale pocit na zvraceni a jsem takova oblbla. Nevite co se deje prosim

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
nejsme bohužel takto na dálku schopni určit co přesně se s vámi děje.
Podle příznaků, které popisujete bych vám ale doporučila okamžitě vyhledat lékaře.
Stav ve kterém jste může vaše vnímání otupit a situace může být vážnější než se zdá.
Můžete mít prasklý žaludeční vřed, nebo něco podobného.
Pokud máte obavu, že byste mohla být diskriminovaná, protože užíváte drogy, můžete požádat o doprovod k lékaři pracovníky Kontaktního centra ve vašem městě. Pokud nám napíšte odkud jste, můžeme pro vás kontakty vyhledat.
V případě, že se vaše potíže od doby, kdy jste psala tento dotaz zhoršily, neváhejte a zavolejte si sanitku.
Doporučila bych vám příště neužívat tolik dní v kuse, pro váš organismus je to velmi náročné.
Zkuste si po 2-3 dnech dávat menší pauzy.
Přeji vám ať jste brzy v pořádku
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková