Už zase proBoha!!!
Haluz
"Eddie
Dobrý den ohledně pervitinu MDA atd opiody, tak nějak jsem tím lítal 5 let teď už jsem neměl cca půl roku už jsem neměl pervitin, beru prášky na nervy, úzkosti, agresivitu, prostě nervi beru diazepam a pregabalin i jsem se jednou léčil krátce je to dýl, ale marně no teď neberu pervitin mám práci fajn holku ale furt mě v nitru duše hlodá tak zoufalá chuť mám všecko ale.. Ale cejtim to furt když jsem venku vím na kilometr kdo na tom jede, jsem furt unavený chybí my ten shield na duši myslím na to často vidím to předsebou tu krev tu jehlu lžičku filtr prostě už z toho nemůžu jen se snažím ale stejně to zůstane do konce života to jsem slišel i od starších, ale jak před tím utéct?? kdyby tak bylo alespoň něco jako náhrada Fenmetrazin nebo něco na ten způsob, těch chutí se nezbavím dokud si nedám alespoň čáru promiňte musel jsem se vypsat"
Prosím Vás, chápu že nemůžete odpovědět když nevíte... ale ten člověk je můj totožný případ, málem mě to roztrhlo, napište to, nebo všem.. měl jsem totéž! Dneska jsem zcela vysvobozen. Vím co jim chybí, naplnění, ať všeho nechají, a hledají, nic není důležitější, mě to trvalo 15 let, ale našel jsem v tu ránu se člověk doslova před očima promění, zjistí všechny své nemoci co dělá blbě, pochopí jak žít.. ničí mě to vidět on to napsal přesně, to je totožné mě to málem zabilo, byl jsem na nervy, říkám si mám vše, a furt mi něco chybí.. Ať začne věřit, ať pochopí důvod nezištně pomáhat lidem, a zkrátka musí najít tu cestu a rázem se mu peklo v ráj promění bez ohledu na perník.. nejde o perník ale o člověka, jeho pozornost, jeho činy, pokud bude člověk pozornost zaměřovat, na to dobré, na to potřebné, tak to dobré co potřebuje taky dostane.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Haluz,
díky moc za Váš postřeh. Je skvělé, že se Vám podařilo najít naplnění Vašeho života a cestu z pekla, jak píšete!
V případě podobných dotazů tomu, který zde citujete, se snažíme dotazující podpořit v tom, aby se obrátili na odborná adiktologická zařízení. Je to místo, ve kterém lze tyto potíže zveřejnit a hledat s pomocí terapeuta a ideálně dlouhodobější spolupráce cesty z bludného kruhu bažení a neschopnosti vymanit se z něj. Věřím, že s vnitřním odhodláním a podporou lze onu cestu určitě najít a udržet se na ní. Jako se to podařilo Vám.
Přeji, ať se Vám stále daří!
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná