Kratom doping
Rohlikovac
Dobrý den, jsem sportovec a proto by mě zajímalo jestli dopingovka dokáže zachytit jakykoli druh kratomu? Nepoužívám ho často ale chtel bych zkusit např kratom bílý v malé dávce ale nechci riskovat budu mít pozitivní dopingovku.
Předem díky za odpověď :)

Odpověděl: Amrit Sen
Rohlíkovači,
zdravím Vás, díky za důvěru.
Záleží na tom, kdo, jak a při jaké příležitosti Vás bude testovat. Jestli půjde o orintační, nebo laboratorní dopingový test. Záležet může i na dávce, respektive užitém množství látky, na tom, jestli šlo o jednorázové užití, nebo o častější užívání, takže i na jeho frekvenci a intenzitě a samozřejmě, na době, kdy jste před testem drogu užil.
Pokud bude Váš vzorek odeslaný do laboratoře, je pravděpodobnost, že test drogu odhalí, mnohem vyšší, pokud vím, jde v oblasti sportu o zakázanou látku.
V praxi to znamená, že pokud ctíte fair play, byť by Vám kratom ve sportovním výkonu nejspíš nijak nepomohl a nechcete si způsobit nepříjemnost, zklamání, nebo náročnou situaci ve sportovní komunitě, měl byste se užití nejen kratomu, ale všech drog a "zakázaných" látek obloukem vyhnout.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
držím palce!
Amrit Sen