Vliv psychiky na dojezd
Matěj
Dobrý den,
jsem uživatel krystalické MDMA, občasný uživatel neurolů a samozřejmě alkoholu. Z alkoholu piju jen pivo, nic jiného. Tyto látky mezi sebou nekombinuji a beru každou samostatně. Zajímalo by mě, jak je možné, že pokud se dostatečně “nasytím” dostatečnou dávkou MDMA, tak jak je možné, že i při vyšších dávkách zvladam dojezd lépe, než pokud bych měl MDMA méně? Opravdu má na tohle tak velký vliv psychika? Pokud mám, kolik chci a neomezeně, tak dojezdy vůbec nemám a klasicky vystřízlivím, ale pokud bych měl málo, tak budu mít dojezd, jelikož jsem neuspokojil svoje touhy po množství látky. Dává to podle vás logiku? Můj klíč ke zvládnutí dojezdu je, dat si kolik chci za večer a následně se od toho stavu odprosit a říct si, že jsem si to užil a čas jít spát. Jedno bez druhého prostě nejde. Jen to nechápu, jak tohle funguje.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Matěji,
bohužel ani já vám v tomto moc neporadím.
Moje teorie je, že pokud se dostatečně nasytíte MDMA tak jste jakoby saturován a můžete si jít klidně lehnout. Dojezd možná přijde až potom ve spánku a nevnímáte ho. Ale je to jen moje teorie.
Psychika každého člověka reaguje na užití drogy trochu jinak a někdy je těžké, hledat v tom nějaká rozumná zdůvodnění.
Moc často se nám v poradně nestává, že nám píše někdo, kdo má jen "pozitivní" potíže.
Samozřejmě je dobře, že látky nekombinujete. Například Neurol na dojezd atd.
Přeju vám ať se vám stále daří dobře.
Pokud byste ještě někdy cokoliv potřeboval, bez obav se na nás obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková