Rada ohledně marihuany
Alena
Dobrý den,
Máme 28let.dceru a v posledních několika měsících se nám zdá její chování jiné, než dřív.Vime, že užívá marihuanu. Nežijeme spolu v jedné domácnosti , ale její osud nám není lhostejný , ba naopak o ní začínáme mít strach. Její chování je arogantní,vznetlive, do 5minut nastane vždy hádka. Je možné si s někým pohovořit? Děkuji A.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, Aleno,
můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době, kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: PO až ČT 9,00 - 17,00, PA 9 až 15,00  (po domluvě lze i v jinou dobu).
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Pokud jste odjinud, tak prosím uveďte, jaká města máte v dobrém dosahu, vyhledáme Vám jiný kontakt.
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová