Furt to šlape
Smutný hrdina
Zdravím
S užíváním levodextrometamfetaminu mám hodne velkou zkušenost. Rok 2018-2020 asi 10 užití
Od únoru do léta 2020 asi 5-10 užití .od léta roku 2020 po nevěře přítelkyně a rozchodu jsem do sebe sypal gramy týdně cele léto
Na podzim nic a v prosinci asi týden v kuse
Rok 2022 jsem se půl roku dostával z následných depresi, psychóz, bludu , naučil se velmi efektivně pracovat se svou mysli a kdykoliv jsem dostal chuť si zajit pro ty krasne kameny, narysovat si jednu z celých kamenů a vedle ni krasne druhou z rozdrcenych krystalů , vzdy jsem odolal bez problému . Kdykoliv se dostavily nějaké náznaky deprese, bludu a hlavně katalizace okolí vlivem šera tak to semnou nic nedělalo a okamžitě jsem i takové podněty přijal pozitivně a usmál se nad tím .
Od té doby jsem užil 2x mozna 4x nechci kecat a pokaždé naprosto v pořádku
Vlastně mi to chutnalo čím dal méně a bez toho jsem se bavil víc .
Hlavní důvod byla ta čára a jak to stipne 🤷🏽 😅
Nyní jsem si dal v pátek přesně 0,1g krystalu a je pondělí a stále nemohu spat
Jídlo tekutiny vše v pořádku, tlak pulz teplota a uvolněnost těla také v pořádku. Mentální nastavení také, naprosto. Kdyz to pisu tak sedím venku na zahradě na sluníčku a cítím se hrozné dobre
Podařilo se mi jen v sobotu na neděli usnout asi ve 4 rano ale přesně v 8 rano jsem se vzbudil jak mám pravidelný rytmus.
Jedine Cl na sobě pozoruji je neustálá touha se na neco soustředit, neboť mám ADHD a tak me to spise uklidňuje.
Byl bych rad za okamžitou odpověď prosím .
S pozdravem a přáním hezkého dne R.B.J

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Smutný hrdino,
děkujeme za Váš dotaz. Omlouváme se za pozdější odpověď. Někdy se nám tu sejde více dotazů a nedokážeme urychleně navšechny odpovědět. Doufám, že se Váš stav již vrátil do normálu. I tak se Vám pokusím odpovědět.
Chápu, že Vás nespavost mohla vyděsit a už je to na Vás moc. Každý člověk je jedinečný a drogy na něj působí všelijak, stejně tak se mohou lišit důsledky jejich užívání, i když už nějakou zkušenost máte. Průběh intoxikace vždy předurčuje dávka, okolní prostředí (setting) a aktuální naladění (set). Setting představuje prostředí, kde se nacházíme - denní doba, okolí, počasí, lidé. Set zahrnuje vše, co si každý z nás s sebou nese - náladu, očekávání, předchozí zkušenosti, strukturu osobnosti.
Nespavost, která trvá několik dní, nebývá po užití jedné dávky běžná. Možné je však to, že užití u Vás mohlo způsobit psychickou či metabolickou nerovnováhu. Každé užití drog je vždy rizikové. Není také vyloučeno, látka byla „ředěná" něčím dalším nebo u Vás došlo k předávkování.
Doporučuji se uklidnit, odpočinout si, zdravě a vydatně jíst i pít, doplnit vitamíny a minerály, zejména magnesium. Určitě se na co nejdelší dobu vyvarujte dalšímu užití drog včetně alkoholu. Dobré je dbát na spánkovou hygienu, včetně fyzické aktivity přes den, čerstvý vzduch. Během dne i navečer je dobré popíjet meduňkový čaj, případně další bylinky, které doporučí v lékárně. Je možné vyzkoušet některé preparáty s melatoninem.
Pokud potíže budou nadále pokračovat nebo se v různých podobách vracet, vyhledejte lékařskou pomoc a otevřeně o tom s lékařem promluvte, i vzhledem k Vaší diagnóze ADHD.
Je pravděpodobné, že se to do několika dní opět vrátí do normálu. Pokud potřebujete, napište, odkud jste, a zkusíme Vám vyhledat odborníka v okolí.
Přeji jen to dobré.
S pozdravem,
Nikol Spůrová