Pervitin a paranoia
Terr
Dobrý večer,chtěla bych se zeptat,žiju s uživatelem pervitinu ( tvrdí ,že už nebere) máme spolu dceru,vše je v pohodě a třeba po měsíci,mi začne nadávat,jak ho podvádím ,že mě někde viděl a že to ví ....přitom jsem tam kde říká vůbec nebyla ,nikdy jsem ho nepodvedla ...tyhle stavy se opakují každý cca měsíc ...pokaždé ho podvádím s někým jinym podle něj ..může to být vlivem drog? Tyhle jeho vymyšlený příběhy ? Nevím jak se už bránit ..nemohla se mu rozjet paranoia? Bludy nebo tak něco? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Bohužel na každou z vašich otázek bych mohla odpovědět ano.
Je těžké takto na dálku určovat, zdali váš přítel příležitostně užívá nebo ne. Spíše bych se přikláněla k možnosti, že to tak je a že váš přítel cca 1x za měsíc příležitostně užívá. Pokud k vám není otevřený, budete v tom bohužel tápat.
Ale zcela bezmocná nejste. Rozhodně bych vám doporučila, abyste ochránila sebe a vyhledala odbornou pomoc. Tyto stavy se totiž mohou zhoršovat.
Níže vám posílám kontakty ve vašem městě, kam se můžete obrátit.
Poradna pro rodinu
723 093 253
info@poradna-jbc.cz
Konzultační hodiny
pondělí
8 - 11,30
13 - 16,00
úterý
8 - 11,30
13 - 16,00
středa
8 - 11,30
13 - 16,00
čtvrtek
8 - 11,30
13 - 16,00
pátek
8 - 11,30
13 - 16,00
Poradna pro závislosti
728 707 949
zavislosti@poradna-jbc.cz
Konzultační hodiny
pondělí
7 - 11,30
13 - 16,30
úterý
7 - 11,30
13 - 16,30
středa
7 - 11,30
čtvrtek
7 - 11,30
13 - 16,30
pátek
7 - 11,30
INTERVENČNÍ CENTRUM
pro osoby ohrožené domácím násilím
Tanvaldská 269
Vratislavice nad Nisou
463 11 Liberec XXX
Tel. 482 311 632
www.csslk.cz
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
Obvodní oddělení
5. Května 60
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel. 974 474 651
Přeji vám hodně štěstí v řešení celé situace.
V případě dalších dotazů se na nás kdykoliv obracejte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková