Leky
Hana
Dobry vecer. Dekuji Vam za napsani, rady. Uz v minulosti jsem takto pomalinku vysazovala lek, ktery mi spise uz nepomahal - mimo jine obsahoval tramal. Po sice dlouhe dobe, ale Bohu diky se zadarilo.
Jenze tahle Lyrika me doslova ovladla. Uz tolikrat jsem se snazila a nic. Dopadlo to pak spise naopak..naduzivala jsem. Jakobych potrebovala dohnat a spolykat to, co jsem vysnizovala.
Vim, ze za doktorem nepujdu.
Nejak to tedy musim sama. Jedine to uplne hned utnout.
Jeste jednou dekuji a preji vse dobre. Mejte pekne, klidne dny. Hana

Odpověděl: Nikol Spůrová
Dobrý den, Hano,
díky za zprávu. Chápu, že se Vám nechce k lékaři. Bylo by dobré navštívit alespoň nějakou adiktologickou službu, kde své užívání můžete probrat. Píšete, že jste se sama pokoušela vysnižovat nebo úplně vysadit, nicméně následoval opak toho, co jste si původně přála. Užívala jste ještě ve vyšších dávkách, doháněla jste, co jste vysnižovala a jako byste se potřebovala v životě něčím dosytit.
Píšete, že máte obavy a musíte to zvládnout sama. Odpusťte, ale kdo Vám toto říká? Může to být aktuálně nad rámec vašich sil a schopností. Vůbec není ostudou, říci si o pomoc a sama na to být opravdu nemusíte.
Na Vašem místě bych neváhala a nějakou podporu vyhledala. Odborníci Vás nebudou soudit a říkat, že děláte něco špatně. Odbornící Vám pomohou na situaci lépe nahlídnout, prozkoumat, co Vám Lyrika přináší a bere, pomohou Vám měnit vaše aktuální strategie a hledat zdravější cesty, jak si ulevit a naplnit své potřeby.
Je možné si domluvit i jednu konzultaci a pak uvidíte zda Vám sezení k něčemu bylo. Je zcela na Vás zda se rozhodnete pokračovat. Služby je možné navštívit i anonymně, takže se není čeho bát.
Pokud nevíte, kam u Vás zajít, napište odkud jste a zašlu Vám vhodný kontakt.
Držím Vám palce a přeji hodně sil!
S pozdravem,
Nikol Spůrová