Proč?
pedrosman
Dobrý den prosím Vás já jsem Invalidní duchodce 16.Let ve 3.stupni a jelikož jsem se ze všeho dostal a nechodím do Bonic tak mi zkrátili peníze z 10.000 na 5.000Kč a já Pervizin opravdu 5 let neměl kdybych byl schopen normálně pracovat tak nic neřeknu ale omezení mám a na duchodovím právě mužu pracovat ale jen 4 hodiny nebo Chráněné dilny hlavně já mám 10. 000 výdaje za byt A 6.000 ato na jidlo A nekouřím Děkuji Josef Zxxxxxxx ABSTINENCI ZDAR

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Pedrosmane,
děkujeme za Váš dotaz.
Úplně rozumím Vašemu rozhořčení. Když se člověku začne dařit, nečeká, že na tom vlastně bude bit. Takhle na dálku se Váš problém bohužel špatně analyzuje, potřebovali bychom vidět podklady k přiznanému invalidnímu důchodu, podklady na základě, kterých Vám byla výplata invalidního důchodu zkrácena atd. Prostě vědět o Vaší situaci více, abychom mohli společně hledat možná řešení.
Pokud jste z Prahy nebo pro Vás Praha není úplně daleko, doporučovala bych Vám obrátit se na Centrum profesní a sociální adaptace SANANIM. Centrum se zabývá podporou v oblasti práce a v sociální oblasti.
Centrum profesní a sociální adaptace
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mobil: +420 606 024 047
e-mail: agentura@sananim.cz
Pokud je pro Vás Praha z ruky, napište nám, prosím, Vaše nejbližší větší město a my se Vám pokusíme vhodnou službu vyhledat.
Držím palce!
za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná