LSD a bolest
Nadia
Dobrý den,
v poslední době jsem si docela oblíbila LSD, má mi to stále hodně co nabídnout, začala jsem díky tomu po dlouhé době kreslit, pomáhá mi to i na zdravé uvažování, skutečně mi to rozpohybovalo mozek a začala jsem nad věcmi hodně přemýšlet. Na osobní rozvoj je to s trochou zdravého rozumu celkem prospěšná věc. Jen mi hlodá hlavou jedna věc, a to, proč mě na tom bolí oblast kyčlí, občas jsou to takové bolesti podobné menstruačním bolestem. Při dobrém dávkování je to taková docela opomenutelná bolest, neruší mi to stav ale když jsem dala celý papírek, tak mi ta bolest docela rušila stav. Byla to taková bolest, jako kdyby mě chytaly ledviny a občas se to spojuje i s mírnou bolestí svalů nebo tak něco, ale nemůžu o tom nikde nic najít... nevíte, proč se to děje? Děkuji za odpověď :)

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý Nadio,
takhle na dálku opravdu těžko říct, co je příčinou Vašich bolestí. Může to být důsledek změněného vnímání a možná přílišného soustředění se na vlastní tělo, ale také může jít o zdravotní potíže, které s užitím LSD vyplouvají napovrch. Pro jistotu bych neváhala a sdělila své potíže lékaři (praktik, gynekolog), aby nedošlo k zanedbání nějakého vážnějšího problému.
Zdá se, že Vám zatím užívání LSD přináší hlavně pozitivní zážitky. Buďte na sebe, ale, prosím, opatrná. Vždy je bezpečnější užívat v přítomnosti další osoby, které můžeme důvěřovat a která by nám v případě "blbého tripu" mohla pomoci. Vždy je lepší postupné dávkování a užívat pouze v době, kdy se cítíme dobře, jsme v psychické pohodě a i prostředí, ve kterém jsme, je přívětivé a bezpečné. To jsem jen měla potřebu zmínit.
Pokud budete mít ještě další dotazy, neváhejte se na nás obrátit!
Přeji vše dobré, za Drogovou poradnu
Andula Novotná