Dojezd z LSD
uLulul1
Zdravím, včera v noci jsem zkusil poprvé si vzít extázi... Mnel jsem předtím asi 2 panáky a 2 piva
Ráno jsem se vzbudil po 4 hodinách spánku a byl jsem sice trochu unavenej ale jinak fyzicky zdatnej.
Nemám již žádné stvy nic, ale jediné co mi je tak se mi trochu bolí a jakoby stahuje čelist.
Vím že se to může objevit ale nečekal jsem že i takhle ráno... Teď už to je nějakých 12 hodin co jsem ji mnel tak mi to přijde divný, ale už je to jen mírný.
Tak bych prosil jestli by jste mi k tomu dalo nějaké info
Díky

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, uLulul1,
díky za Váš dotaz. Někdy se nám v poradně potká více dotazů a nejsme pak schopni odpovídat úplně pružně. Doufám tedy, že Vaše obtíže už jsou pryč a Vy se zase cítíte ve své kůži. :-)
Potíže, které popisujete, jsou po užití extáze opravdu časté a to obzvlášť po požití většího množství. Jedná se o křeče v oblasti žvýkacích svalů, spojené  také se skřípěním zubů. Tělo je vlastně v důsledku užití extáze v permanentním napětí, svaly jsou v pozoru, připraveny na zátěž. Dle toho, co popisujete, jste si také nedopřál moc odpočinku, tělo se  tedy s náporem alkoholu a drog zřejmě nestihlo vypořádat.
Extáze, stejně jako další syntetické drogy, je také velmi nebezpečná v tom, že nikdy nevíte, co přesně do svého těla vstřebáváte. Bývá mixována s pervitinem, roztodivnými plnidly atd....v kombinaci s alkoholem, jak popisujete, může jít až o život ohrožující kombinaci. Pokud jste tedy vyvázl "jen" s bolestí v oblasti čelisti, můžete být, myslím, rád.
Obecně se opravdu velmi doporučuje návykové látky (včetně alkoholu)  nikdy nekombinovat a u extáze dbát naopak na přísun nealkoholického pití, jelikož hrozí přehřátí organismu.
Potíže, které popisujete, by měly odeznít maximálně v řádu několika málo dní. Pokud by přetrvávaly, neváhejte zkontaktovat Vašeho lékaře.
Přeji ať je Vám již fajn.
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná