Vysazení kratomu
Matěj
Dobrý den, minulý týden jsem vysadil kratom 12.10.2021 začal jsem ho brát někdy okolo 16.3.2021 dával jsem si pauzy tydeni, čtrnácti denní a na konec i měsíc a 5 dnů. No a právě minulý týden jsem jo přestal brát. Důvod byl takový, ráno jsem si ho vzal 3 g v pohodě, ale odpoledne jsem si dal zase 3g, ale asi mi to nesedlo nevím a začal jsem panikařit úzkost atd... byl jsem měsíc doma a bral jsem ho den co den (měl jsem natržený quadriceps) nejvíc jsem měl za den 15g +- ale většinou 3 ráno 3 odpo 3 večer ke konci. No každopádně jsem ho vysadil a minulý týden jsem nemohl být sám se sebou měl jsem úzkosti, pšíkání nulová nálada, zima a tak různě. Byl jsem u psychoterapeutky, ale chtěl bych se zeptat někoho kdy zná (drogy) teď už vím, že kratom je asi droga...
Tento týden už je o dost lepší začal jsem praktikovat wim hofa chodit do fitka sauna koupat se ve studené vodě to dělám už asi 1,5 roku. A cítím se lépe,ale sem tam přijde úzkost nulová nálad a vše okolo, kdy to odezní a budu zase 100% v pohodě. Přijde mi, ale že jsem si to spustil sám tyto stavy tím myslím úzkost nevím. Ale každopádně já pocit dát si kratom nám, ale tělo nebo mozek asi jo nevím. Omlouvám se za strukturu textu ňák sem se to snažil sepsat. Jo a večer se vždy cítím v pohodě, ale to teď už i přes den jak se to zlepšuje, ale stane se že někdy v 17:00 mě chytne blbá nálada a moc se pozoruji a jsem v tom divném myšlenkové stavu.
Jsem trochu více citlivý dohromady asi 11x jsem brečel.
Jo a abych nezapomněl jednou když jsem hulil tak jsem dostal holotrop nebo jak se to jmenuje myslel jsem si že se zblaznim ale vyspal jsem se a pohoda nikdy jsem neužívá trávu každopádně spíše třeba 1 za 3 měsíce půl roku jak kdy. A stalo se to i na kratomu, kratom a na to teochu mariuhany 0,1 možná 0,2 takové divné stavy zase ale vyspal jsem se. Teď je to trochu jiné protože ten kratom jsem bral asi dlouho a co si budeme dobrá nadálada bez žádné vynaložené energie...
No nic budu rád za odpověď a ňákou radu. Jediné co jsem bral po vysazení byl kozlík lékařský a čas (štestí) a 2 den po vysazení mi mamka dala půlku lexurinu já jinak nic neberu chci de z toho dostat bez chemie...

Odpověděl: Nikol Spůrová
Matěji, zdravím Vás,
děkujeme za dotaz. Je skvělé, že se Vám podařilo kratom vysadit. Bohužel takto přes internet nejsme schopni Vaše potíže vyřešit. Vysazování jakýchkoliv látek je individuální a takto přes internet nedokážeme posoudit za se ještě jedná o odvykací potíže či se u Vás projevila nějaká psychická porucha.
Bylo by vhodné, abyste kontaktoval některého z psychiatrů s odborností na návykové nemoci nebo některou z adiktologických ambulancí, kde můžete vše v klidu probrat.
V praxi se čím dál více setkáváme s lidmi, kteří mají při vysazení podobné odvykací stavy jako např. u heroinu. Často se spustí i nepříjemné psychické obtíže. V ambulanci Vám můžou pomoci se zorientovat v tom, co se aktuálně děje. Společně s kolegy můžete hledat vhodné strategie ke zvládání Vašich obtíží a chutí. Většina kolegů má psychoterapeutický výcvik, tedy Vám mohou poskytnout i psychoterapeutickou podporu.
V Praze se můžete obrátit přímo na naší adiktologickou ambulanci SANANIM, kde pracují v týmu i psychiatři.
Kontakt zde:
Adiktologická ambulance SANANIM, z. ú.
Žitná 1574/51, Praha 1
tel.: 724 521 913
e-mail: klinika@sananim.cz
www: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Stačí Vám to takto? Kdybyste se potřeboval na cokoliv doptat, napište.
Přeji Vám vše dobré!
S pozdravem,
Nikol Spůrová