Testy na THC v moči
HarleyQ.
Dobry den prosim chci se zeptat co presne a co vse zjistuji testy na THC v moči?
Trosku to rozvedu da se napriklad zjistit ci moč patri dospelemu nebo diteti? Ze by se nekdo obaval pozitivniho testu a zamenil svoji moc za detskou prislo by se na to? Dekuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
HarleyQ, zdravím Vás,
díky za dotaz. Bohužel nevím, jaké konkrétní testy budou prováděny. Při běžném toxikologickém vyšetření se provádí pouze test na přítomnost THC v moči. Tedy se nic dalšího nezjišťuje. Pokud by bylo prováděno např. biochemické vyšetření mohou být některé referenční hodnoty v moči dítěte a dospělého odlišné.
Mohu se zeptat, proč se na to ptáte? Je nějaký důvod k tomu, že budete testována a potřebujete výsledek zamlčet?
Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat. Můžete využít i skryté poznámky.
S pozdravem,
Nikol Spůrová