Zabijim se drogama
Mustafa163
Dobrý den, potřeboval bych pomocí, po 3 létě abstinenci znova beru pervitin, nitrožilně, nenávidím se za to. Mám dobrou práci, slušný plat, ale skratove jednáni. Beru to jen před víkendem, ale ty dávky sou už neskutečně obrovské a pak přes týden na tramalech chodím do práce... na pravé noze se mi začali dělat bércové vředy a nehojí se mi na ní rány, ve sprše mi stává že mi z ní curackem začne stříkat krev. Už jednou sem přišel o vše i o rodinu, nechci aby se to opakovalo, nevim co mam dělat. Před každým podáním brečím

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Mustfo,
situace, kterou popisujete je vážná a není možné ji brát na lehkou váhu.
Potřebujete pomoc a to okamžitě.
Vyhledala jsem pro vás kontkat v Olomouci - kde by vám měli po osobní konzultaci poradit jak dál.
Společnost Podané ruce o.p.s.
Kontaktní centrum v Olomouci
Sokolská 551/48
779 00 Olomouc
T: +420 778 411 689
Já osobně bych vám doporučila nastoupit minimálně tříměsíční léčbu a po ní docházet minimálně rok až dva každý týden na doléčování.
Neváhejte to pro sebe udělat, do práce vám mohou vystavit neschopenku a hlavně: může vám to zachránit život. Závislost je nemoc a potřebuje léčbu.
Přeji vám aby vám vše dobře dopadlo a brzy jste se své závislosti zbavil.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková