neúčinnosť drôg
lydia
dobrý deň chcela by som sa opýtať či mi neviete poradiť prečo mi drogy neúčinkuje. skúšala som ich viacero trávu medzi to nerátam takze emko ako aj koláče lysohlavky a piko (všetko bez účinkov až na lysohlavky ale bez vizuálov) skúšala som aj vyššie dávky alebo kombinácie ale výsledok nebol taký ako som očakávala maximálne dojazdy. bola by som vďačná za vašu radu pretože neviem najst odpoved a chcela by som aby to účinkovalo
ďakujem

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Lydie,
děkujeme vám za dotaz - upřímně ještě jsem se s něčím takovým nesetkala.
Snad jen na lidi s ADHD působí stimulanty opačně, zpomalují je - vy ale o ADHD nepíšete.
Píšte, že jste necítila ani účinky pervitinu ani MDMA což jsou velmi silné drogy.
Odpověď tkví možná ve v tom co píšete - že se nedělo to, co jste od toho očekávala.
Otázka je, jaké jste měla očekávání? Drogy dost často účinkují odlišně, nemusí přinést kýžený rauš.
Stav může být i dost obyčejný - nebudete létat někde na obláčku.
Moje rada je takováto: buďte ráda, že vám drogy nic nedávají. Váš život a vaše prožívání je pravděpodobně v pořádku a drogy nic nezlepšují. Zůstaňte u trávy pokud vám vyhovuje a už neexperimentujte:)
Snad se mi podařilo zodpovědět vám váš dotaz.
Kdybyste ještě cokoliv potřebovala bez obav nás kontaktujte.
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková