Jak mu pomoci se vzpamatovat?
Joy
Existuje nějaké rehabilitaci zařízení, kam ho dát, jak mu pomoci než do toho spadne ještě víc? Jak mu pomoci? K psychologovi se nám jej nepodařilo dostat ani jednou.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz, je moc fajn, že jste se ozvali. Denní užívání marihuany u 16letého určitě není v pořádku a je jen dobře, že jste se situaci rozhodli řešit. Zařízení, které poskytují ambulantní či pobytovou léčbu závislosti v Praze existují, pomoc je tedy rozhodně dostupná. Je však třeba probrat osobně, jaká forma léčby by byla pro vašeho syna nejvhodnější.
Doporučila bych vám, ať už se synem, nebo zpočátku samostatně, návštěvu Poradny pro rodiče SANANIM. Do tohoto zařízení dochází lidé ve stejné či podobné situaci, v jaké se nacházíte vy. Proberete tam osobně s odborníkem, co přesně se u vás děje a společně vymyslíte nejvhodnější způsob řešení. Zvlášť u nezletilých je žádoucí, když se do procesu léčby závislosti aktivně zapojí celá rodina. Problém se tak daří mnohem lépe a efektivněji zvládat.
Přeji hodně sil a níže přikládám odkaz na zmíněnou poradnu.
Vilma Táborská
Poradna pro rodiče SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
tel.: 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html