drogy
Pindruš
Dobrý den,mám dotaz kam může zajít kamarád když si píchá pervitin....Je mi ho lýto a ráda bych mu poradila popřípadě dovezla někam na léčení? Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Léčbu drogové závislosti zprostředkovávají Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog (bývají skoro ve všech větších městech). Napište nám, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
Neuvádíte, jak je na tom kamarád se svou motivací a ochotou léčebný program podstoupit. Léčba závislosti je záležitostí dobrovolnou a je třeba, aby dotyčný s léčbou souhlasil. Hovořila jste o tom s kamarádem nebo je to pouze Vaše snaha to vyřešit?
Když tak zkuste napsat více (můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí) a také uveďte, v jaké jste lokalitě. Kontakt obratem pošleme.
Mějte se zatím hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK