dojezd
sasi
Dobrý večer asi mám dojezd je mi opravdu zle mela jsem docela dost pervitinu zvracím klepu se hlava me boli už si to nikdy nedám! co by mi udělalo dobře? Co by mi Pomohlo? Když se jen pohonu chce se mi blejt este vic. . Jsem cela horka. .. Prosím nějaký rady. . Třeba nějaký čaj na uklidnění? Najíst se a co? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Sasi.
Velmi špatně se hodnotí stav na dálku bez osobního kontaktu. Dle toho co popisujete, to vypadá, že jste to s největší pravděpodobností s pervitinem přehnala a bylo ho hodně (u akutních intoxikací je běžný průvodní jev bolest hlavy i zvýšená tělesná teplota, níže v odkaze info o této látce).
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
Nebo se může jednat o reakci na nějakou látku, která mohla být do pervitinu přimíchána, což prodejci běžně dělají, aby díky navýšenému objemu měli větší zisky.
Dotaz jste zadávala před několika hodinami, netuším jak Vám je teď, já doufám, že lépe. Rozhodně už nic nekonzumujte, žádné drogy, včetně THC nebo nasazení nějakého léku (ty by mohli spolu s pervitinem reagovat a mohla byste se vážně ohrozit). Dodržujte pitný režim (ne alko, ne colu, ne energydrinky). Můžete zkusit pít bylinný čaj (meduňka), ta působí sedativně. Pokud se Vám podaří něco lehkého sníst, jedině dobře. Bylo by třeba doplnit vitamíny a minerály.
Nejrozumnější by bylo, kdyby Vás viděl lékař, nebo jste alespoň navštívila nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, většinou tam pracuje i zdravotní personál. Může Vás tam někdo třeba doprovodit/odvézt? Také netuším, kde jste.
Zdali jste z Prahy, můžete se ihned obrátit na naše K-centrum nebo si tam alespoň zatelefonovat a Váš současný stav zkonzultovat po telefonu. Níže kontakt a další info v odkaze. Ničeho se nebojte, služeb K-centra můžete využít zcela anonymně, nezávazně a bezplatně.
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Lze přijít kdykoliv během provozní doby (i bez objednání), takže můžete i dnes do 20hod.
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Držím palce, aby Vám bylo co nejdříve lépe. Když budete potřebovat, klidně ještě napište, ale jak jsem uváděla výše, vhodnější by byla konzultace po telefonu, ještě lepší osobní návštěva. Takhle toho moc vymyslet nelze a neumíme tímto způsobem objektivně vyhodnotit závažnost situace.
S pozdravem MK