vymáhání pěnez
barni
Dobrý den,
reaguji na Váš komentář, co jste mi psali. Mezi sebou jsme neměly žádnou podepsanou smlouvu. Mám jenom výpisy z účtu. Ex.přítel je pod dohledem probač. úředníka..můžu problém řešit s ním?
pozn: nechce mi vrátit peníze

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
obávám se, že výpisy z účtu nic nedosvědčují, protože z nich není jasné, jestli jste mu peníze darovala, nebo třeba vracela, nebo opravdu půjčovala. Jeho probační pracovník by měl dodržovat mlčenlivost a neměl by s Vámi jeho osobní situaci vlastně vůbec řešit. Takže tímto směrem asi také cesta nevede. Jak už jsem psala, pokud byste chtěla peníze nějak vymoci, musela byste mít důkaz o tom, že jste mu je opravdu půjčila. Jinak asi nezbývá, než jít tou nepříjemnou cestou a stále ho urgovat, případně urgovat i jeho současnou rodinu.