pomoc
Kopretinka
Dobrý den,
tak se zas ozývam s prosbou.Mé prosby aby partner skončil z perníkem jsou stále marné,popovídáme si o tom,ale jsou to jen slova skutek utek.Už byl nastartovaný,ale jak říkám tři dny vydřží,ale pak jeho snahu zničí bolesti hlavy a skrípání zubů,a ty věčný výmluvy co to provázejí proč si musí dát.Investuji dotoho veškerou svojí energii,nejen peníze.díky jeho lžím a stavům co má sem dost vyčerpaná.Dneska jeho stav skončil.Dal si pervitin ve středu dopoledne po celý čtvrtek až dnešního rána to bylo peklo.sebrala sem všechny síly a bojovala snim,dostala sem něj polívku,vitamíny koupila sem mu drahý vitamíny,vypil dostatek mléka,rozmixovala sem mu ovoce,dala mu čokoládu,podávala cigerety,po boji semi podařilo ho položit na břicho musela sem si na něj sednout abych ho udržela a mohla mu namasírovat záda snažila sem se za každou cenu mu pomoc stlumit nebo zastavit ty křeče které ovládají jeho tělo od očí až po prsty na nohou.Nyní spí a je klid všechno ustalo,ale já sem před zhroucenim,chce se mi plakat,křičet,sem unavená a teď mi začíná další služba věnovat se našemu synovi.Přítele nikam nedostanu ani do poradny nikam ho nedostanu.Prosím nejsou nějací lidé co by dojeli sem knám? Neexistuje taková konzultace která by mi to usnadnila?Už sem se silama v koncích ,ale furt se držím hesla že z boje utíkají jen slaboši. díky za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Květo.
Je mi to moc líto, ale obávám se, že Vám asi nic nového než to, co jsem již psala v předešlých několika odpovědích, nenapíšu. Tady toho moc dalšího bohužel vymyslet nelze.
Je sice hezké, že do toho investujete veškerou Vaší energii Vy, ale možná je opravdu na místě, aby se také snažil přítel. Nemůžete mu přece do nekonečna dělat pečovatelku, promiňte. Chápu, že jste vyčerpaná, zoufalá, nešťastná a možná na pokraji svých sil. Musí to být opravdu velmi náročné. Už s ohledem na to, že nemáte jen jeho, ale také syna a sebe. Měla byste myslet i na to a to především.
Stále s tím bojujete - dle Vašich slov. Možná je na čase pochopit, že některé boje prostě vyhrát nejdou, pokud nebojuje ten, kdo bojovat má. Tento boj je Vašeho přítele, ne Váš a vybojovat ho musí on. To bohužel za něj Vy neuděláte, i kdybyste to myslela sebevíce upřímně, s co největší láskou a dobrou vírou.
Rozhodně Vás nechci ještě víc zraňovat a zklamávat než jste v danou chvíli všemi okolnostmi. Je mi to opravdu moc líto, že jste se do takové situace, kdy musíte místo toho, abyste si užívala mateřství a radovala se ze syna, řešit tak závažnou záležitost, která Vám bere sílu, energii, radost a prostor pro jiné příjemnější momenty, které by život mohl nabídnout.
Zda by mohl za přítelem někdo přijet, bohužel, takové služby nejsem schopni poskytnout. Pokud byste měla obavu o přítelovo zdraví, potažmo život, můžete zavolat záchranný systém, tak jak je to běžné při zdravotních komplikacích všeobecně.
Opět se budu opakovat, pokud přítel nechce nikam zajít, zajděte si Vy. Můžete v osobním kontaktu více a podrobněji probrat vše co je třeba. V této písemné formě toho bohužel více, než to co jsem uváděla v předešlých odpovědích, nevymyslíme.
Přeji dostatek sil!
S pozdravem MK