Únava
QQQQ
Chci spíš požádat o radu, už asi cca 7/8 měsíců užívám občas pervitin (jednou za 14 dní), v poslední době častěji tak jednou do týdne, protože nejsem schopná fungovat. Neustále jsem unavená, nic se mi nechce, je mi furt tak nějak divně... proto si dám perník a hned se dostanu spíše do normálu než nějak extra energie že bych měla. Vadí mi, že mi to nejde bez toho. S pervitinem uplně seknou zase nechci, spíš si chci dávat jako dřív jen tak někde na akci a ne jako něco co mě probudí a nakopne k tomu, něco dělat. Jinak furt polehávám a usínám.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Jestli Vás trápí nějaké zdravotní potíže (např. zvýšené jaterní testy), které díky konzumacím drog mohou být zvýšené, takto nepoznáme. Musela byste se nechat vyšetřit u lékaře, aby se případné zdravotní komplikace dali vyloučit.
Konzumace drog je vždy zásahem do organismu po všech směrech, jak somaticky, tak psychicky. U látek stimulujících je únava po odeznění účinku drogy běžný příznak. Stejně tak nechuť a nezájem o další jiné činnosti.
Pokud je pro Vás ztráta energie důvod k častějšímu užívání, měla byste být na pozoru. A to především proto, že to nemusí trvat dlouho a můžete být na konzumaci denní. A to zpravidla přestává být legrace.
Pokud je Vaše únava a nečinnost reakce na užívání drog a tělo tím ,,odpočívá" nebo máte nějaký problém jiný - zdravotní (může to být klidně obojí), takto bez vyšetření to opravdu nejde posoudit. Pokud užíváte každý týden, v podstatě se organismus nestačí pořádně zregenerovat. Pokud by se Vám podařilo drogy neužívat déle (což by bylo skvělé), možná by se Vám Vaše energie postupně vrátila zpět. Doporučuji to zkusit.
Pokud byste chtěla navštívit nějaké odborné zařízení a s někým to probrat více a podrobněji, rádi Vám poskytneme kontakty kam případně zajít.
Tak to zvažte, a když tak napište. Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK