žádost o radu
Nikukulita
Dobrý den,mám dotaz kde bych všude našla centra či statky kde přijímají a kombinují zavyslost s drogami a automaty, kam všude se mohu obrátit když potřebuji někomu pomoc? jedná se o 20 leteho chlapce se zavyslostí na drogách a automatech. |Chodí k psychologovi,ale i tak potřebuje nějakou pomoc,jelikož se neštítí okrádat svě prarodiče.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Veškeré kontakty na zařízení pracující se závislostmi naleznete zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj - okres- město - druh, můžete si vybrat to, které Vám bude jak dostupností, taky druhem služby vyhovovat.
Pokud je pro Vás v blízkosti Praha, můžete se obrátit na specializovanou poradnu pro rodiče (viz kontakt) a vše co je třeba probrat v osobním kontaktu, nezávisle a bezplatně.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně.
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Pokud byste potřebovala kontakty vyhledat nebo měla další dotazy, klidně zase napište. Jen prosím o upřesnění větších měst, která máte v dosahu.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem MK