peri+marih.
anna
Dekuji. Osobne si tako myslim,ze kazdy muze byt drogami ohrozen,nicmene kdyz vidim, to co kolem sebe vidim,nemyslim ze bych objevila chut,navic jsem alergik.Ale k veci. Predstavte si, nekolik dni se mi neozval, coz je na nej dost dlouha doba, nebot jindy jsme v kontaktu denne, tak jsem ho kontaktovala, zda je v poradku, ze mam o nej strach, a on vybuchnul, ze se pry o sobe dovede postarat sam, nepotrebuje mou peci,uplne zacal zurit,a ve finale mi sdelil,ze cela moje pomoc byla spis na skodu nez k uzitku,protoze jsem ho pry nenechala zit jeho vlastni zivot....bez nej bych pry o drogach nevedela nic atd. A to mi,jak vidite v predchozim vzkazu, nedavno velmi dojate a uprimne podekoval za to, jak sem ho podrzela. Napsal me moc bolavych veci, naprosto zkritizoval vse co jsem pro nej udelala, pry ho to jen obtezovalo, omezovalo....nechapu proc tak zmenil nazor, co si o tom myslite? Proc to tak obratil a ja jsem najednou z nejlepsi ta nejhorsi? je to proto, ze mu jsem prekazkou ve fetu? ja na jeho urazlive zdrcujici pripominky reagovala tim,ze me slo jen o pomoc, a verte, opravdu jsem ho za to nikdy neykritizovala... Byla jsem klidna, ale ve finale mi dosly sily a rekla mu, ze na to nemam, ze koncim, at na me a mou pomoc, ktera mu "dirigovala " zivot, zapomene, jeho odpoved byla, ze zapomene rad! Myslela jsem,ze snad snim. Pane doktore,velmi bych potrebovala na tohle vedet vas nazor, pac jsem z toho vedle, stale se ptam proc se tak zmenil? myslim,ze jsem to s tou starostlivosti neprehanelo,byla dost mirna. Choval se jako bych byla nejvetsi nepritel, a pritom, / uz nemusite tapat/ jsem byla jeho holka, ted uz bohuzel byvala... jsem zoufala, bojim se,ze chce pokracovat ve fetu,nebot me coby prekazku odstranil. Nevim co delat a co si o tom myslet....poradte. Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, mám takový dojem, že problém je v tom, že jste byla jeho holka, než v tom, že jste dělala něco špatně. Ve vztazích se promítá příliš mnoho věcí najednou na to, aby se v tom dalo nějak rozumě vyznat. Proto ta jeho reakce mohla vzniknout na pocity které se zmotali z mnoha různých stran. Mám dojem, že s tím asi nemůžete moc udělat. Taky mám dojem, že vaše rakce na jeho výbuch, kterou jsem četl jako pokud máš dojem, že má pomoc je ti k pr... - tak stačí říct, ... byla adekvátní. Mám dojem, že bych reagoval podobně. Rozdíl je asi v tom, že vás tahle reakce mnohem více bolí. I mě by asi mnohem víc bolelo kdyby se jednalo o mou partnerku. Ale nemějte strach, ono to za nějaký čas odezní. Některé věci prostě nezměníme. Nejde to. Můžeme je jen přijmout a vyrovnat se s nimi. A to chce čas. A možná ani neplatí to, že jste byla překážkou v braní drog. Prostě jen toho bylo na něj najednou hodně. Myslím, že i váš bývalý partner si to musí urovnat v hlavě. Je těžké asi radit v téhle situaci. Kdybyste se chtěla zastavit a promluvit si o tom, tak klidně můžete. Rád vás uvidím.
P.s. Zkuste se chvíli starat sama o sebe. Myslím, že to potřebujete. :-) Jo a v novém roce víc štěstí a míň dřiny. :-)