Koureni
Kayfa
tak to jsem zas ja-jeste jeden dotaz-nedavno jsem kdesi cetla,ze prej se po koureni hubne...Je to pravda...?Jedna kamoska se mi snazila namluvit,ze pri koureni se nabiraj kalorie(ze prej pak nema pocit hladu a tak),ale tomu nejak nemuzu verit-vzdyt kour jde do plic a ne do zaludku-ne?!Co je tedy pravda-pribira se,hubne nebo je to individualni?A maj teda cigarety nejaky kalorie?diky

Odpověděl: Martin Hulík
Nevysvětlím vám to příliš odborně, ale snad to nevadí. Cigarety potlačují chuť k jídlu (žádné kalorie v kouři nehledejte). Nezhubnete po nich, spíš je typické, že když skončíte s kouřením, začnete tloustnout (ale není to nevyhnutelné - stačí si to hlídat). Princip bych laicky vysvětlil asi tak, že když je kuřák skoro nepřetržitě přiotráven těmi desítkami chemikálií, které se nacházejí v tabákovém kouři, holt nemá takovou chuť k jídlu. A taky chuť dát si něco na zub (k televizi, v hospodě, na procházce..) snadno nahradí chuť dát si cigáro. Je to "praktičtější": cigarety jsou neustále v kapse, jsou skladné a nekazí se :)