Nereakce
Kayfa
Chtela bych se zeptat na neco podobnyho jako uz ,,kolega,,prede mnou.Psal,ze nereagoval na marihuanu tak jak ostatni...No.Ja jsem ji kourila zatim jen 2krat,ale take to se mnou nic neudelalo.Kamaradi mi tvrdi,ze ucinky se dostavi az po nekolika vyhulenych jointech...Mam tomu verit?!skutecne cim vic hulim,tim vetsi ucinky to na me ma?!Dekuji za odpoved.Pekneho Silvestra!

Odpověděl: Martin Hulík
Pravda je, že je to dost individuální. Někteří prvouživatelé skutečně žádné psychotropní účinky zezačátku nepociťují - přicházejí až po opakovaném kouření. Poté se už zpravidla dostaví pokaždé. Na druhé straně "čím víc hulím, tím větší účinky to má" neplatí. Pravidelní anebo dlouhodobí kuřáci marihuany spíš pocítí vyhasínání euforického efektu.
Ještě připojím několik drobných postřehů, které vám možná vaši zkušenější kamarádi-huliči zapomenou sdělit: čím vyšší je věk prvních experimentů (u jakékoliv drogy), tím nižší je relativní riziko, že se časem dostanete do potíží - a marihuana není úplně nevinná droga. Je-li vám kolem 15, můžete to s klidem ještě odložit. Nic vám neuteče.
Taky se může stát (jestli budete ty jointy zkoušet dál), že až se účinek dostaví, nepříjemně vás překvapí. Zvlášť, pokud toho vykouříte hodně. Taky by vám mohlo být pěkně blbě.
Hezký Nový rok. A nezačínejte ho s kocovinou :)