otázka2
mnm
ještě jsem se chtěla zeptat že když ten praktickej doktor si něco chce zjistit o pacientech jestli má možnost si to zjistit na pojištovně, jako kde byl na jakym vyšetření, no já se stejně pro jistotu vod toho praktickýho doktora odregistrovala. a vy si budete moje jmeno evidovat nebo jak? a můžete si nějak zjistit ip adresu,to je jako dodatek k tý hepatitidě na ty testy

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokoušel jsem se zjistit informace na VZP, ale byli z mého dotazu dost překvapeni s tím, že se s takovou žádostí ještě nesetkali. Nebyli si proto ani jisti, jak by ji řešili. Kdyby bylo třeba, tak by mi příslušný předpis jistě našli, ale zas jsem tolik netlačil. Takže - kdybyste měla dojem, že to musíte vědět, tak se ozvěte a já vám to zjistím. Nebo se zeptejte přímo na své zdravotní pojišťovně.
My si vaše jméno evidovat nebudeme. IP adresu zjistit jen tak šmanem nemůžeme - stanovisko těch, kteří nam poradnu spravují zní - tohle jsou citlivá data - pátrali bychom po nich jen ve velmi, velmi výjimečných a také odůvodněných případech - což by asi platilo jen tam kde by vyl ohrožen život. Jen na okraj - my musíme požádat i o mail, když ho u některého dotazu potřebujeme. Buďte v klidu. My s daty nakládáme velmi opatrně. :-)