orální sex
peta
Dobrý den, děkuji za zodpovězení dotazu. Má oderka na žaludu byla mala, spíše jako cucflek ,nemyslím že by mi krvacela... jen jak jsem se koukl na žalud viděl jsem ji a vylekal se. Někde jsem se docetl ze by mohlo jit o kvasinky... netusim co to je... Vzpominam si ze pri tom oralu me zabolel zalud,nejspis to byly zuby od slecny a proto i ten flek nebo oderka,proto jsem se vylekal...Doufám že ta žena v ústech nekrvacela ale úplne to vyloučit nemůžu, třeba byla po zubaři. Za jakých presne podmínek by mohlo dojít k nejake nákaze?

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
jak jsem Vám již odpověděl na minulý dotaz, tak riziko přenosu viru HIV při orálním sexu, který popisujete je velice nízké. Aby byl přenos viru možný, tak je v podstatě potřebné aby se do Vaší otevřené rány (kterou ale nemáte) dostalo dostatečné množství viru v krvi. U pasivní formy orálního sexu (což je i Váš případ) je podobná možnost v podstatě skoro nulová. Víc je ohrožená osoba, která orální sex provádí.
Pokud ale chcete mít stoprocentní jistotu, tak nezbývá nic jiného než podstoupit testy na HIV.
Zkuste se kouknout ještě i na ty stránky, co jsem Vám doporučoval již minule - http://www.aids-hiv.cz/. Najdete tam všechny potřebné informace.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan