EXTAZE
MISKA
JA SE OMLOUVAM,VIM ,ZE SE O TOM MOHU DOCIST TADY U VAS NA WEBU ALE NIC MOC PRESNE TAM NENI.CETLA JSEM O TOM ,UZ DOCELA DOST ALE PORAD NEVIM CO SI MAM MYSLET.URCITE VITE ,ZE POLOVINA LIDI NA TECHNO PARTYS ECKA BEROU JA SAMA JSEM TO UZ TAKE ZKUSILA.A DOCELA ME SOKOVALO,ZE NA PARTY JSOU I TESTY,KDE VAM ECKO SKONTROLUJOU JESTLI V TOM NEJSOU JINE LASTKY A KDYZ NE TAK VAM HO ZAS VRATI.VYPADA TO JAKO,ZE TO ZAS TAK MOC NESKODI A NA NETU O TOM TAKE JAKO O ZAS TAK VELKE SPATNOSTI NEMLUVI!TAK NEVIM JESTLI JE TO TEDA TAK SKODLIVE NEBO NE??!DIK MOC ZA VAS CAS!!A KRASNY VANOCE:-)MISKA

Odpověděl: Bára Orlíková
Víte, užívání čehokoli má svá rizika. Je na místě si zjistit, jaká jsou tato rizika u extáze. Můžu vám poskytnout odkazy, kde se dozvíte mnoho podrobnějších informací. Jsou to například ¨tyhle stránky. To, že se testují tablety extáze není proto, že by nebyly škodlivé, ale především proto, aby se lidi vyhnuli kolapsu po užití pilule s nebezpečnými substancemi, které je mohou ohrozit i na životě. Stejný princip (snižování rizik při už tak velmi ohrožujícím způsobu života) má třeba i výměna injekčních stříkaček závislým a taky to neznamená podporu jejich životního stylu nebo to, že drogy, které užívají, nejsou škodlivé. Nepovažuji extázi za moc bezpečnou záležitost. Všechno má samozřejmě pro i proti. To, jestli rizika, kterým se při jejím žívání vystavujete, jsou pro vás akceptovatelná nebo nejsou, to musíte na základě informací, které máte, posoudit sama. Kdžytak zas napište :-)