Otazka
Párkrát sem si vzala pervitin. Víkendově. V tom az zase takovej problém neni. Ale moji oba rodiče jsou zdravotníci. Myslíte si že to mohou nějak poznat? Jako když budu brát jenom občas?

Odpověděl: Bára Orlíková
Samozřejmě to poznat mohou. Užití pervitinu se projevuje různými příznaky, které pro člověka pracujícího v oboru nejsou neznámé. Nicméně, záleží to na tom, jestli rodiče vůbec napadne o něčem takovém uvažovat, dokud v pervitinu nebudete lítat natolik, že se to projeví i jiným způsobem, třeba v potížích ve škole nebo v práci, nápadnými změnami chování, případně toxickou psychozou... Když budete brát jenom občas, tak to poznat nemusí nebo lépe řečeno, možná je nenapadne to zkoumat. Základní kámen úrazu je v tom, že pravděpodobně nevydržíte brát jen občas. Dost rychle se to většinou vymkne z ruky :-( Zatím to sice pro vás problém není, ale za čas už to tak být nemusí. Když byste chtěla k tomu cokoli dalšího vědět, tak zas napište. A buďte na sebe opatrná.