Otazka
obava
106384-mám velkou prosbu,potřebuji co nejrychleji na někoho kontakt s kým bychom se mohli poradit.Bydlíme mezi městy :Ostrava a Opava.Kdyby to bylo možné lépe smerovat na Ostravu.Napíšu později,chce odejít z domu,protože to prý není pravda

Odpověděl: Bára Orlíková
Můžete se obrátit na Kontaktní centrum Renarkon, Mariánskohorská 29, 702 00 Ostrava, tel: 596612529, 596611796, Fax: 596612529. Další adresy kontaktních a poradenských center nebo psychiatrických ambulancí najdete v kolonce Kontakty, v červeném sloupci vlevo, když zadáte ve vyhledávání Ostravský kraj. Určitě mi napište, jak to s vámi vypadá. To, že se syn tvrdí, že drogy nebere, může být pravda, ale taky nemusí. Odchod z domu bych spíš vnímala jako výhružku, než akci, kterou se chystá zrealizovat. Jen mě k tomu napadá, že člověk, který skutečně drogy nebere, nemívá zpravidla takovouto reakci na podezření... Ale nejlepší bude, když to skutečně proberete osobně s někým z odborníků. Informace o nejvhodnějším postupu nebo o způsobu případného testování na drogy vám určitě sdělí. Zatím se držte. Hodně štěstí.