Otazka
Noows
Abych mel duveru ve vas.Tak mi aspon prozratte kolik vam je????Vim toho o drogach docela mnoho a tudis vy se mne muzete ptat i na osobnejsi otazky.Vim,ze clovek ktery se zajima o drogy skoro vzdy vyskousi minimalne aspon lechkou drogu jako je napr:MARIHUANA.....a netvrdte,ze ne,znam to z vlastni ZKUSENOSTI.........Pro Mudr.Jakuba Minarika Noows...

Odpověděl: Jakub Minařík
Onehdá jsem na dotaz o věku někomu odpovídal ať se mrkne do složky kdo vám odpovídá. Myslím, že se to dá odhadnout. Jinak přes 30, ale přesně nikdy nevím protože se to každou chvíli mění :-). Tuhle jsem někomu tvrdil, že mi je 31 a přítelkyně se mi smála, že to už dávno ne. Tak od té doby na tenhle dotaz neodpovídám. Ohledně těch drog netvrdím nic. Ani že zkušenosti mám, ani že je nemám. Mám pocit, že tohle je přec jen citlivá otázka.