Otazka
NINA
dobry den..moc vam dekuju za odpoved...zase se posunul nejaky ten den a ja zestarla o par dni:))taky jsem si behem tech par dni prozila svoje:(( vite, o vikendu jsme to vazne vsichni prehnali a v momente, kdy jsem byla v tom nejhorsim a myslela si,ze umiram, tak jsem si rekla :DOST..uz takhle vazne zit nechci, musim to aspon omezit..stala se mi totiz takova neprijemna vec..vite, na ty party jsme to vazne vsichni prehnali..ja dopadla ale nejhur..zvracela jsem cely rano a tekla mi z nosu krev a dostala jsem trepavku a takovy ty veci a fakt jsem si myslela ze umiram. pak jsme prijeli domu a mamca se o me starala, ze jsem nemocna a tak. a mne ji najednou bylo mooc lito, ze ona o me takhle pecuje a ja ji takhle lzu, ze jsem se nachladila, pritom jsem se tak prekopala, ze se mi vsichni divili, ze to zvladnu vybrat sama..tak jsem se rozhodla, ze musim pro zacatek aspon omezit to svinstvo a treba se mi casem podari toho nechat...ale muzu vam rict, ze i pres tak neprijemny zazitek na ty party byla vazne bezvadna:) i kdyz mi tam nebylo moc dobre, dokazala jsem si ji uzit.....uz mi ani nemusite odpovidat, ja to nejdriv zkusim vyresit sama, pokusim se aspon to nejak v lednu vybrat a pak se vam ozvu, jestli jsem to zvladla..dekuju moc,jste hodna.nashledanou, ja se ozvu..pokud se neco nestane...

Odpověděl: Bára Orlíková
No, asi k tomu připojím nějaký komentář, i když myslíte, že to nemusím odpovídat. Přinejmenším si na sebe dávejte větší pozor a nepřehánějte to tolik. Nevím, jestli jste si vzali moc nebo to byla nějaká kombinace víc drog nebo jste užili něco jiného, než jste si mysleli... každopádně není nutné si zničit zdraví hned, bylo docela fajn zachovat si tělo v takovým stavu, aby vám ještě nějakou dobu mohlo sloužit :-) Taky doufám, že vám vaše rozhodnutí (to alespoň omezit) vydrží. Zkuste to, uvidíte, jak to dopadne, a kdyžtak zas napište a vymyslíme, co s tím případně dělat dál. Snad se vám nestane nic strašného, abyste se nemohla ozvat. Držím vám palce.