Otazka
Bessy
Cauky tady zase Bessy, co se týce dojezdu, tak je to obvykle pro spoustu lidí nepříjemny , depresevni zážitek. Já to mám ale jinak. Hlavou se mi honí samé legrační nápady a pořádně si to užívam - popslední dobou možná i víc než v noci, když jsem najetá. Čím je to způsobené?Dík

Odpověděl: Martin Hulík
Těžko říct, obecně asi vaším psychickým nastavením, osobností, zkušenostmi, které jste si s drogou pořídila, okolnostmi intoxikace. Ona sice každá droga působí zhruba stejně, ale výše uvedené individuální faktory průběh intoxikace a její prožívání ovlivňují (u některých drog více, např. u psychedelik). Tak se může stát, že dojezd prožíváte jako příjemný, přestože většina uživatelů to má naopak.
Ony ty negativní zážitky mají taky svůj smysl. Třeba v tom, že uživatel lépe odhadne, kdy ho droga začíná příliš poškozovat a kdy by bylo načase s tím přestat, brát méně nebo si dát pauzu. Takže jestli jsou vaše příjemné dojezdy nějaká výhoda, je sporné.