drogy
baba
Minule jsem měla jsem dotaz, který se týkal určitého zápachu při výrobě drog. Zajímal mne to proto, že se u nás v panelovém bytě objevil nepříjemný zápach, který asi po 3-4 dnech zmizel. Nyní se po 14 dnech objevil znovu. Nedovedu si to jinak vysvětlit. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Bára Orlíková
Může se to týkat výroby drog, ale těžko vám to stoprocentně můžu potvrdit. Na to mám málo informací. Asi posoudíte lépe než já, jestli je to zápach syntetický, který může provázet výrobu drog (těžko vám to víc upřesním) nebo je to zápach, který vzniká při stavebních úpravách a jiných pracech (lakování, desinfekce) nebo zápach z biologického odpadu... jestli máte pocit, že jde o výrobu drog, asi máte na někoho podezření a je v tom víc průvodních znaků, které tomu naznačují, než jen zápach, který popisujete... Jestli máte důvodné podezření, že se ve vašem domě vyrábí drogy, můžete se obrátit na Policii ČR. Pokud byste chtěla informace právního charakteru, než něco takového učiníte, tak můžete kontaktovat Právní poradnu A.N.O., kde se zabývají drogovou problematikou z právního hlediska, kontakt najdete v šedém sloupci vpravo. Nevím, jestli jsem vám pomohla, kdyžtak se ptejte dál :-)