TO AQUA XXX
lily
Ahoj virtualni pritelkyne,konecne mam moznost napsat ti v klidu,jak to se mnou ted je.Jsem moc rada,psat,ikdyz je spousta veci,ktere bzch ti chtela rict soukromne a to z oci do oci...Vzdyt ani neznam tve jmeno,ale to je asi fuck.Se svym pritelem jsem sla na party,predtim jsem byla2 a pul mesice cista...Vzala jsem si pul E,protoze na akcich na cisto byt nemuzu,protoze bych se tam z tech lidi musela pozvracet...,jiste mi rozumis.Asi po 2 hodinach,jsem si uvedomila,ze clovek,se kterym jsem travila vsechen svuj volny cas nestoji ani za pohled..vypadal tak hrozne a tak jsem se rozhodla,ze mu hned oznamim,ze to konci,i kdyz mi to rvalo srdce..a predstav si,ze mu pul hodiny v slzach vypravim o svych pocitech a citech k nemu a on mi rekne,ze me neslysel,neslysel me celoutu dobu co jsme byli spolu,vymenil by mou uprimnou lasku,za jedinej sleh.Paneboze,dokazes si predstavit jak mi bylo????Vedela jsem jak je na tom,ale myslela jsem si,ze nase laska bude silnejsi,ale ne...Chtela jsem sebe i jeho vytahnout z toho hnusu,dala bych vsechno za jedinej jeho usmev..Najednou mi pripadlo,ze proste nejsem dost dobra a ze pernik nade mnou opet zvitezil.Celej svet se mi zhroutil,vsechny moje sny byly najednou ty tam stala jsem tam bez iluzi,malicka,tak jsem si dala,a zase a jeste vic,znic se ty obludo,nic nedokazes,to bylo to jediny co me znelo v hlave,bala jsem se,ale co znic se...Nacpala jsem do sebe asi za 2000..A i presto mi tekly ty horky slzy,nikdyjsem na matru neplakala,ale ted se to nedalo zastavit,uz se neschovam nikam,ani za ten pernik...a ten dojezd,kdyz ta party skoncila,rekl mi jen AHOJ a tim to konci?!Byla jsem z toho uplne vedle a nejvic jsem se bala toho,ze si se mnou celou tu dobu pohraval a ja mu naivne verila ze me miluje.Zjistila jsem,ze mi par pratel jeste zbylo a nebyt jich,urcite bych to neprezila,i tak ve me neco umrelo..NADEJE,ze to nekdy bude zas O.K!Vratila jsem se ke svy perticce,kazdej vikend si zas davam,abych zapomnela na to kdo jsem a kdo jsou ti druzi,mozna je to pekne zmateny,ale ty me urcite pochopis,sakra ja potrebuju,aby me nejko pochopil.Uz na to myslim dennodenne,vidim sebe samu jako ciziho cloveka...Ja se z toho nedostanu,vzdycky kdyz jsem krucek od toho abych se se sebou smirila a tim padem nepotrebovala nejaky veci k tomu jak se vylepsit,jak snit o lepsim svete tak prijde neco,co me utvrdi v utkvelke myslence,ze nic nema pro me smysl,mozna jsem te zklamala i Baru,vazne jsem moc chtela,ale ted jsem zase na zacatku a hledam silu na to,abych byla schopna zkusit to znovu,protoze CHTI JE TO NEJTEZSI.Doufam ale ze ty a tvuj kluk jste na tom lip a ze drzite spolu,vazne to musite dokazat,kdyz ja na to zas ted nemam.Nastesti nekaslu na skolu ani na mamku,ktera nic netusi-to by znicilo ji i me.K tomu co jsi mi napsala,podobny pribehy,stejny konce...Nekdy bzch te chtela poznat,ja nevim,ale myslim na tebe,asi si vsechno moc beru a mam cit a jsem na to hrda i kdyz to je moje zkaza.Brzy mi odepis i kdyz k tomuhle zase neni co rict.Nedovedes si perdstvai jak mi chybi ja jsem byla to jediny v jeho zivote co jeste melo smysl,proc to znicil???

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dopis předávám a aqua xx si ho určitě přečte. Nejste teda zrovna v nejlepší situaci. Ale určitě existují možnosti, jak s tím naložit, abyste se v tom neutopila. Víte, pokoušet se abstinovat s někým, kdo s vámi předtím bral, je vždycky strašně složité, i přesto, že tomu moc věříte. A když se potom ukáže, že ten vztah nefungoval, jak jste si představovala, jsou to prostě otevřené dveře k drogám. On totiž vztah na drogách skutečně funguje jinak než za střízliva a pak se snadno stane, že oba nebo jeden z páru zjistí, že najednou to prostě není ono... Rozumím tomu, že to je rána pod pás a člověk se s tím těžko smiřuje. Jenže tím, že se zas rozjedete, to fakt nevyřešíte, to je jen laciná záplata. Myslete na sebe, musíte do toho jít sama za sebe, máte teď zkušenost s tím, že to jde a že jste skutečně chtěla, víte, jak je to křehké a že se do toho můžete vrátit, když si na sebe nedáte pozor... Zkuste to zastavit. Vím, že to není jednoduché, posbírat síly k tomuhle rozhodnutí, ale když už se vám podařilonebrat skoro tři měsíce, tak by byla škoda to teď zahodit... Držte se aspoň školy a nenasekejte si víc problémů, než je nutné, ať nemusíte pak dávat dohromady všechno nanovo. Napište mi, jak jste na tom, zkusíme vymyslet něco, co by vám mohlo pomoct. Věřte tomu, že se to zvládnout dá. Myslím na vás.