ecko
quick
diky za vasi odpoved...protoze si myslim ze to co delate je jen dobre...ja vim ze fakt delam blbost kdyz to chci zkusit ale vite jak....asi se tomu nevyhnu....chtel bych se jeste zeptat jak se da poznat extaze kterou bych pozit nemel...kolik asi tak stoji jedna pilule....a obcas se mi stalo ze pri huleni sem citil dost neprijemny pocit tlukotu srdce a vubec celeho krevniho obehu obcas se mi motala hlava,,,,je to jenom vsugerovane nebo ne??....muzu proto uzit extazi??...diky!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Na tomhle odkazunajdete databázi tablet extáze, které byly v ČR zachyceny a testovány. Můžete se podívat, ve kterých byly nalezeny látky, které by vás při užití mohly ohrozit a dát si na ten konkrétní typ tablet pozor. Na tomhle odkazu taky najdete hodně dalších objektivních a potřebných informací o extázi. Při některých velkých akcích se provádí testování extáze přímo na místě, ale to byste si musel zjistit u pražského sdružení DROP-IN nebo brněnské organizace Podané ruce (na tomhle odkazu o tom najdete nějaké informace pod kolonkou XTCtesty). Jedna tableta extáze stojí tak od 200 do 500 Kč, ale berte to jako dost orientační údaj (aby bylo jasné, že nestojí 50 ani 5000 Kč). To, jak jste se cítil po hulení, může být způsobeno tím, že cannabinoidy urychlují srdeční akci a zvyšují krevní tlak, i když mnohem mírněji než třeba stimulační drogy. Počáteční efekt marihuany může být i prožívání pocitu stísněnosti a úzkosti, která pak vesměs odezní, někdy přetrvává po celou dobu intoxikace, což s tím, co popisujete možná taky souvisí... Víc vám k tomu asi z těch infromací, které poskytujete, říct nemůžu. A ohledně toho, zda v tomto případě můžete užít extázi - doporučit vám to nemůžu v žádném případě, to asi víte, ale pokud máte nějaké zdravotní problémy, tak to nedělejte rozhodně. Vyhnout se tomu můžete vždycky. Když se do toho pustíte, musíte počítat s tím, že vám to může přinést nějaké potíže... Kdyby něco, zas pište :-)