Kontaktni mista
elvice
Dobry den,chtela jsem se zeptat na kontaktni mista ohledne lecby drogove zavislosti v okoli Breclavi.A jestli je vubec vhodne hledat lecbu v miste bydliste nebo spise nekde dal. Dekuji, Eva

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejlepší asi bude, když se obrátíte na Kontaktní centrum, náměstí T. G. Masaryka 4, Břeclav, tel: 519322842. Tam s vámi proberou, který typ léčby by byl nejlepší a doporučí vám vhodné kontakty. Asi by vám z toho pak i vyplynulo, zda léčby v blízkosti bydliště nebo jinde. Pokud byste se chtěla podívat, jaké jsou možnosti léčby, tak se podívejte do kolonky Kontakty v červeném sloupci vlevo na stránce (můžete si vyhledat psychiatrické léčebny a terapeutické komunity a další zařízení v České republice, které se zabývají léčbou závislosti). Když byste potřebovala cokoli dalšího, pište, jsme vám k dispozici.