dotaz na čistič skvrn
Jana
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,nebo poradit kam se obrátit .O žádných drogách nemám ani ponětí,ale měla jsem ve skříni uložený čistič skvrn čikuli.Bylo ho asi půl skleničky,byl ještě v mikroten.sáčku.Dnes jsem zjistila,že víčko se nějak uvolnilo,asi při stěhování před 3 měsíci,a sklenička je prázdná.pokud obsah vyprchal,mám strach,žě mohlo dojít k poškození zdraví naší rodiny,máme malé děti.poraďte prosím.jana

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že nemusíte mít obavy. K poškození zdraví je třeba víc, než lahvička která náhodně vytekla během 3 měsíců. Navíc - pokud by se něco dělo, tak by si někdo z rodiny na nějaké obtíže stěžoval.
Víte - když jsem byl malý, lepil jsem modely letadel. Pravidelně se stávalo, že jsem spal v pokoji a na stole jsem měl hrníček s acetonem zakrytý jen novinami. Máma se vždycky strašně rozčilovala, ale následky to na mě nezanechalo. Takže se neznepokojujte, riziko je opravdu minimální. :-)