spani
honza
Který prášky by byly nejlepší na spaní? už dva roky nemůžu spát, vod tý doby co se přestal smažit. A napište konkrétní vodpoved. Fakt mi sere když se velkym vobloukem vyhnete a skončíte u morálního poučení. Vomlouvam se za to sprostý slovo a le všiml sem si že i vy sami si neberete servítky. speciálně kdo je celkem jasný ale vo tom to neni takže to nemyslym nějak blbě.mejte se

Odpověděl: Jakub Minařík
Rovnou a bez okolků. Léky si můžete vzít ty, které dostanete volně v lékárně. Výběr bude z několika bylinných preparátů, lék, který by se dal označit přímo jako hypnotikum vám neprodají. Z této nabídky bych doporučil (mám s tím dobrou zkušenost od svých kliejtů) třeba meduňkový čaj nebo homeopatikum sedatif pc.
Léky na spaní vám může předepsat lékař. Pro vás ale nejsou přilš vhodné. To proto, že máte za sebou nějakou dobou usu drog a možná jste byl i závislý. V případě, že by k tomu došlo by neměla doba léčby překročit několik týdnů a mělo by se jednat o nějaký novější praparát, třeba stilnox, naopak starší léky typu rohypnol jsou zásadně nevhodné.
Ruku v ruce s medikamentosní léčbou byste měl upravit svůj životní styl. To znamená, že byste měl v pravidelnou hodinu uléhat i vstávat, nepospávat přes den, nejíst na noc, přiměřženě se pohybovat, ...
kdybyste měl další dotazy, nebo se vám má odpověď zdála nekonkrétní, ozvěte se. Rád se vám budu věnovat. :-)