škola
pof
Chtěl jsem vám jenom napsat, nevím jestli si na mne vzpomínáte, že už jsem ty omluvenky sehnal. Kámošův otec je lékař a tak mi nějaký ty razítka dal. Prej sám zamlada taky něco takovýho prováděl. Ale dal mi to jenom pro ten případ, že mě bude mít tak trochu pod kontrolou co se týče drog i co se týče těch absencí. Takže je to takový Má dáti - dal. Ale tohle byla opravdu jediná možnost. I tak budu mít dvojku schování protože všechny absence zachránit nešlo. Tak tohle sem uhrál ale ted´tak přemejšlím jak to udělám s tím smažením. Možná asi tak jednou za 14 dní max. jednou týdně. Ještě chvíli si chci užít je to fakt super. No tak se nezlobte, že vás s tímhle otravuju ale já měl takovou radost z toho jak to dopadlo, že sem vám to musel napsat

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem ráda, že o vás zase vím. Posledně jste působil skutečně dost zoufale. No, tak se školou to sice teď nevyadá tak hrozně, ale sám víte, že se vám to v těhle mezích asi nepodaří moc dlouho udržet, když budete pokračovat stejným stylem dál. Nevím, jak vás chce mít otcův kamarád pod kontrolou ohledně drog i absencí. Kadopádně pokud budete chtít brát, tak vám v tom asi těžko zabrání. A vám se těžko podaří udržet frekvence užívání na tom "jednou za 14 dní, max. jednou týdně". Většinou takovéhle plány krachnou :-( Možná už jste si něco takového taky několikrát předsevzal, lidi to tak mívaj. A taky to smažení přestává být po čase tak super jako na začátku. Tak vám nevím. Uvidíte, jak vám to půjde dál a kdyžtak zas napište, určitě neotravujete, jsme vám k dispozici :-)