RE z 28.11. xy
xy
No nějak přišlo, že už na ten pervitin nemam chuť, nevimjak je to možny, a ani by se mi nechtělo nic schánět nebo se o něco doprošovat.Takže tohle je v pohodě. Jenomže horší už je, že já sem si to piko chtěla dát proto abych vrátila čas. Prostě před těma třema lety to bylo daleko bezstarostnější a i starosti na drogách jsou myslím příjemnější. Vono to bude znít blbě, ale já vůbec nevim jak mam prožít svůj život aby byl co nejnaplnější, tím nemyslím ty drogy, jako že by ho naplnily, ale fakt nevim a furt jenomhledam a to celý tři roky a vlastně ještě předtím a pořád stojím na místě a strašně se v tom patlam. Já vůbec nevim kde je moje místo, co bych jednou nebo vlastně už te´d měla dělat a vo vztazích už vůbec nemluvim tam je to ještě komplikovanější. A už mám docela věk abych tohle měla vyřešeny a já naopak do toho zabředávám. Tohle se řeší max. v 17 a mě je něco přes 20 Už jsem v tom životě pozadu. A když vždycky něco vymyslim kam by to mělo směřovat tak se později vždy ukáže že to bylo založeny úplně na blbý motivaci. Já už sem z toho strašně unavená. Mohl byste mi na to zodpovědět zase vy pane doktore? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - já jsem se pokuoušel hledat váš předchozí dotaz, ale bohužel. Takže se mi to nedaří propojit. I když mi to co píšete něco říká, tak najít to nemohu. Zkuste příště přidat číslo toho minulého dotazu. Prosím. Dík.
K tomu co píšete - pikem fakt asi čas nevrátíte a taky toho asi moc nenajdete. Tohle ale víte asi sama a možná líp než já. A s tim hledáním a patláním se a s tím, že ve 20 byste měla mít jasno myslím, že nemáte pravdu. Mám-li být upřímný, já mám dojem, že to nevím úplně dobře doteď a myslím, že to asi nebudu pořádně vědět nikdy. Ale snažím se a vím že to je to nejdůležitější co mohu udělat. Vtip není myslím v tom, že vím, ale v tom, že hledám a vím, že to asi nikdy neskončí. Důležité je to asi nevzdat. Dalo mi hodně práce než jsem se dopracoval do stadia ve kterém jsem teď. A mám dojem, že mě ještě moře práce čeká. Pro to asi dělám tuhle práci. Vím jaký je to hledat. Snažím se v tom ostatní taky podpořit. A nebo jim to naopak rozmluvit. Protože je spousta lidí kteří nehledají a nebo hledat nechtějí. Není to pro každého. A já taky jsem někdy hodně unavenej a patlám se v nějakejch slepejch uličkách. Je sice pravda, že je to po těch letech trochu lepší, ale stejně je to dřina. Víte co - možná že vůbec nezabředáváte, ale postupujete. Možná, že když se zamyslíte zjistíte, že tomu líp rozumíte. A možná i proto je to těžší. Nakonec v tom možná budete mít jasněji. Nemohlo by to být třeba takhle?
Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo a taky se omlouvám, jestli je moje odpověď zmatená, nejasná nebo úplně blbá. Mám trochu dojem, že jsem do toho nějak zabředl, ale lépe to asi neumím. V tuhle chvíli. Třeba to příště bude lepší. :-)